Support
Veelgestelde vragen over bestellingen
Hebben jullie alles op voorraad?
Alles wat je op onze website kunt bestellen is op voorraad en dus direct leverbaar. Uiteraard willen we onze klanten daar zo goed mogelijk in informeren dus we geven dat ook duidelijk per artikel aan.
Wanneer een artikel niet op voorraad is kun je op de productpagina je e-mailadres achterlaten. Je ontvangt dan automatisch een e-mail wanneer het product weer terug op voorraad is.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?
Als je een bestelling plaatst, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Als je deze niet hebt ontvangen, dan is je bestelling waarschijnlijk niet goed bij ons binnengekomen. Laat ons dit direct weten via Whats App (+31643955091) of via de mail (info@yourpartyequipment.nl).
Welke betaalwijzen ondersteunen jullie?
Je kunt bij YourPartyEquipment betalen met de volgende betaalmiddelen:
- iDEAL
- Apple Pay
- Maestro
- Mastercard
- Visa
- PayPal
- Google Pay
- Union Pay
- Shop Pay
- American Expres
Kan ik mijn order aanpassen?
Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen we je bestelling nog aanpassen.
Neem contact met ons op via Whats App: +31643955091 of stuur een mail naar: info@yourpartyequipment.nl
Om het proces te versnellen, stuur ons een bericht met je ordernummer en vertel ons wat je wilt aanpassen.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Jammer om te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren.
Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kunnen we je bestelling nog annuleren.
Neem contact met ons op via Whats App: +31643955091 of stuur een mail naar: info@yourpartyequipment.nl
Om het proces te versnellen, stuur ons een bericht met je ordernummer en de reden van annulering.
Waar vind ik de status van mijn bestelling?
Als je een account hebt, kun je de status van je bestelling bekijken onder de tracking informatie van je bestellingen.
Als je geen account hebt, raadpleeg dan de bevestigingsmail van je bestelling voor de tracking informatie.
Waar vind ik mijn factuur?
Je vindt jouw factuur in de verzendbevestigingsmail of in je account.
Ik mis een product uit mijn bestelling, wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses voor het ongemak. Neem contact op via Whatsapp: +31643955091 of via de mail: info@yourpartyequipment.nl. Vermeld je ordernummer en welk product er mist.
We zorgen ervoor dat het ontbrekende product wordt nagezonden of dat er een andere passende oplossing wordt geboden.
Veelgestelde vragen over de levering
Waar bezorgen jullie?
Op het moment leveren wij alleen door heel Nederland en België. Op het moment ondersteunen wij geen orders vanuit andere landen.
Welke verzendkosten hanteren jullie?
- Binnen Nederland: Bestellingen worden gratis verzonden.
- Internationale verzending: Momenteel verzenden wij alleen binnen Nederland en België. De verzendkosten naar België bedragen €3,73.
Wat is jullie levertijd?
Bestel je op maandag t/m vrijdag vóór 17:00 uur, dan wordt je pakket dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen in het weekend worden maandag verzonden.
Pakketjes doen er gemiddeld 1 a 2 werkdagen over om op de plaats van bestemming te komen.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Nadat de producten zijn verzonden, ontvang je een e-mail met uw zending nummer. Hiermee is het mogelijk de zending te volgen.
Kan ik mijn bezorgtijd aanpassen?
Helaas kunnen we de bezorgtijd niet aanpassen. Je kunt wél de PostNL app downloaden en kiezen voor bezorging bij een pakketpunt of buren.
Kan ik mijn adres nog aanpassen?
Na het plaatsen van je bestelling beginnen we zo snel mogelijk met het inpakken van jouw pakketje!
Als deze nog niet is ingepakt, kunnen wij ervoor zorgen dat je adres nog gewijzigd wordt. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met ons via Whats App: +31643955091 of via de mail: info@yourpartyequipment.nl
Ik ben mijn pakketje kwijt, wat nu?
Wat vervelend om te horen dat je jouw pakketje kwijt bent. Stuur een Whats Appje (+31643955091) of mail (info@yourpartyequipment.nl) met jouw order nummer, dan gaan we samen op zoek naar jouw pakketje!
De ervaring leert dat je het best bij jouw dichtstbijzijnde pakketpunt of buren kunt langsgaan. Vaak heb je jouw pakket dan nog sneller in handen!
Veelgestelde vragen over retourneren
Ik heb een verkeerd/defect product ontvangen, wat nu?
Onze excuses voor het ongemak! Neem direct contact op via Whats App (+31643955091) of mail (info@yourpartyequipment.nl) met je ordernummer en details van het probleem. We zorgen voor een passende oplossing.
Kan ik artikelen ruilen?
Het is mogelijk om artikelen te ruilen binnen een termijn van 14 dagen indien ze voldoen aan de volgende voorwaarden:
- De artikelen zijn compleet (alle bij behorende accessoires zijn aanwezig).
- De artikelen zijn ongebruikt, onbeschadigd en schoon
- De originele verpakking is NIET beschadigd. Plak de verpakking aub niet dicht (met tape), want dit beschadigd de verpakking.
- De originele verpakking wordt NIET als verzenddoos gebruikt. Gebruik aub een aparte verzenddoos voor de zending van de artikelen.
- Het retourformulier is aanwezig en ingevuld.
Je kunt je retourformulier downloaden via deze link.
Vervolgens kun je jouw verzoek om te ruilen aanmelden door een mail te sturen naar: info@yourpartyequipment.nl met je ordernummer en reden van ruilen.
Is een product foutief of defect? neem dan contact met ons op via Whats App: +31643955091 of via de mail: info@yourpartyequipment.nl
Kan ik mijn artikelen retourneren?
Het is mogelijk om artikelen te retourneren binnen een termijn van 14 dagen indien ze voldoen aan de volgende voorwaarden:
- De artikelen zijn compleet (alle bij behorende accessoires zijn aanwezig).
- De artikelen zijn ongebruikt, onbeschadigd en schoon
- De originele verpakking is NIET beschadigd. Plak de verpakking aub niet dicht (met tape), want dit beschadigd de verpakking.
- De originele verpakking wordt NIET als verzenddoos gebruikt. Gebruik aub een aparte verzenddoos voor de zending van de artikelen.
- Het retourformulier is aanwezig en ingevuld.
Je kunt je retourformulier downloaden via deze link.
Vervolgens kun je jouw retour aanmelden door een mail te sturen naar: info@yourpartyequipment.nl met je ordernummer en reden van retournering.
Is een product foutief of defect? neem dan contact met ons op via Whats App: +31643955091 of via de mail: info@yourpartyequipment.nl
Hoeveel kost het om mijn producten retour te sturen?
De kosten voor het retourneren zijn verschillend per land en verzendmaatschappij. De klant mag zelf kiezen welke verzendmaatschappij wordt gebruikt voor de retourzending.
Hoe verloopt het retourproces?
Zodra we jouw retour hebben ontvangen, zullen we ons best doen deze zo snel mogelijk te verwerken.
Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal twee weken. We nemen contact met je op per e-mail voor terugbetaling op de betaalrekening.
Staat jouw vraag en antwoord er niet tussen?
Stuur ons dan even een Whats Appje. We helpen je graag!